Багш ажилчдын 2016 оны
сарын ны өдрийн хурлаар батлав.
ОРХОН
АЙМГИЙН 10 - Р ЦЭЦЭРЛЭГИЙН 2016 -2017 ОНЫ ХИЧЭЭЛИЙН
ЖИЛИЙН ҮЙЛ
АЖИЛЛАГААНЫ ТӨЛӨВЛӨГӨӨ
ЗОРИЛГО: Өөрийн байгууллагын бие даасан байдал,
үнэт зүйл, сайн менежмент, арга туршлагад үндэслэн сургалтын хөтөлбөр, үнэлгээний журмыг хэрэгжүүлж,
боловсролын үйлчилгээний хүртээмж, чанарыг ахиулан хүүхэд бүрийг хөгжүүлнэ.
Зорилтыг хэрэгжүүлэх үйл ажиллагаа ажиллагаа
|
Хариуцах
эзэн
|
IX
|
X
|
XI
|
XII
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
V
|
||||||||||||||||||||||
Зорилт 1 - Боловсролын
байгууллага- хүний хөгжлийн төв:
1.1.
Өөрийн
байгуулагын үзэл баримтлал бүхий бие
даасан хөгжлийн хөтөлбөрийг засан сайжруулж хэрэгжүүлнэ.
1.2.
Багш, удирдах
ажилтан, албан хаагчийн
мэргэжлийн ёс зүйн хэм
хэмжээг хангаж , үйлчилгээний чанарыг
эрхэмлэн, хэрэгцээнд суурилсан хүний хөгжлийг дэмжиж ажиллана.
1.3. Цэцэрлэгийн мэдээллийн нэгдсэн системийг
бүрэн нэвтрүүлж, арга зүйн удирдлагаар
ханган ажиллана.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Хүүхэд хөгжүүлэх үзэл баримтлалаа хөгжүүлэх – Бидний эрхэмлэх зүйлс : “Хүүхэд ба багшийн хөгжлийг хамтад нь , чөлөөт,
бүтээлч идэвхтэй үйл ажиллагааны орчинтой , гэр бүлийн хамтын ажиллагааг
дэмжсэн цэцэрлэг” БАЙХЫН ТУЛД ХҮН БҮРИЙН ХҮЧ,
ОРОЛЦОО ИДЭВХ ЗҮТГЭЛ ЧУХАЛ БӨГӨӨД БҮГД ЗӨВХӨН “ХҮҮХДИЙН ТӨЛӨӨ” СЭТГЭЛ
ЗҮРХТЭЙ БАЙЖ, ХҮҮХДИЙН НҮДЭЭР, ХҮҮХДИЙН СЭТГЭЛЭЭР АЖИЛЛАНА.
|
Бүх багш ажилчид
|
Засан сайжруулах, 17-р
цэцэрлэгтэй хамтран сургалт явуулах
|
Хэрэгжилтийн
хэлэлцүүлэг
|
|
Засан сайжруулах
|
Явцын үнэлгээ
|
|
Дүгнэлт
|
|
|||||||||||||||||||||||
Материаллаг
орчинг эцэг эхийн хамтаар бүрдүүлж, хүүхдэд өгөөжтэй, бодитой, чөлөөт
тоглоомын орчинг бүрдүүлнэ. Үүнд:
·
Гадаад орчин эрүүл, аюул осолгүй байдлыг хангасан,
тоглоомын иж бүрэн талбайтай, хүлэмжтэй, модлог байна.
·
Дотоод орчин-
хүүхдийн эрүүл, аюул осолгүй байдлыг хангасан сэдэвт ба чөлөөт тоглоомын өрөө, хөгжүүлэх төвүүд байнгын хувьсал
өөрчлөлттэй амьд байна.
|
Эцэг
эхчүүд, хамт олон
|
Гадаад талбайд тоглоомын
засвар үйлчилгээ
|
Бүлэгт / хөгжүүлэх
төвүүдийг баяжуулах, бүлгийн хүүхдийн сандал шинэчлэх,
унтлагын өрөөг гүйдэг хаалгатай болгох, тоглоомжуулах/
|
Гадаад тайбайд хүүхдийн
биеийн тамирын талбай байгуулах
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сэтгэл зүйн орчин - Эерэг үг хэллэгтэй,
тааламжтай, дотно, найрсаг, хүлээцтэй, нөхөрсөг, аядуу зөөлөн, хүнлэг,
чөлөөтэй , хүүхдэд таатай хайр халамжийг мэдрүүлэхүйц, хүүхдэд баяр баясгалан
төрүүлэхүйц байна.
“Эерэг харилцаа- Эвсэг
хамт олон” аянд оролцох, аян дагуу ажил зохион байгуулах – БСУГ-тай хамтран
|
Хамт
олноороо хэрэгжүүлэх
|
Хувцаслалт
|
Өдөр тутмын
мэндчилгээ
|
Талархал
|
Уучлал
|
Талархал
|
||||||||||||||||||||||||||
Үйлийн орчин - Зориулалт нь чөлөөтэй, янз бүрээр ашиглаж болох,
тоглоомын материал нь “бодит байдлаараа”, энгийн байгалийн материалууд болон
гарын доорх зүйлс голчилсон, хүүхдийн өөрийнх нь бүтээсэн бүтээлээр
баяжигдсан, хүүхэд хүртэхэд, харьцахад ойр байрласан , бодит үйл явцад оролцох, хүүхэд үйлийн
эзэн байхад чиглэгдсэн байна.
|
Сэдвийн дор орчиноо
бүрдүүлэх хүүхэд үйлийн эзэн
|
Эко
аялал- Бодит орчин
|
Сэдэвт тоглоомуудбаяжуулах
|
Хөгжмийн төв
баяжуулах
|
Тоглоомжуулах
|
|||||||||||||||||||||||||||
Багш, ажилтаны хөгжил - Зан харилцааны хэм хэмжээг эзэмших, бусдыг урамшуулан
зоригжуулах чадвартай, нийгэмд эзлэх байр суурьтай, сургах, суралцах ур
чадвартай , мэдрэмжтэй, манлайлагч, хүүхдийн дотны туслагч, дэмжигч
байна.
|
Бүх багш ажилтан
|
Мэргэжлийн
зэрэг-9,5 сард , аймагт сургалт 9, 10-р сар,
орчны стандартын хангалтын үнэлгээ хийх -11 сар,
ЗАН хөгжлийн
хөтөлбөр бол-х, сайн арга зүйг дэмжин,
дэлгэрүүлэх- сар тутам, Багш солилцоо-9
сар,
Баг тус бүрийн бүтээлч сар , ХШҮ-3 сар, мэргэжлийн баяр – 9,10,12,3
сар
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Хэрэгцээнд суурилсан сургалтууд
|
|
Бүх
ажилтанд –эрхлэгч
|
Т/б-д
арга зүйч
|
Бүх
ажилтанд –эрхлэгч
|
Т/б-д
арга зүйч
|
Бүх
ажилтанд –эрхлэгч
|
Т/б-д
арга зүйч
|
Бүх
ажилтанд –эмч
|
Бүх
ажилтанд –нярав
|
Бүх
ажилтанд –ня-бо
|
||||||||||||||||||||||
Хүүхдийн
хөгжил - “Цэцэрлэгийн
баялаг амьдрал бол хүүхдийг
өдөөн дэмжсэн суралцах талбар”
/Вальдорф/- цэцэрлэг хэдий чинээ баялаг амьдралтай байна хүүхдийн суралцах
үйлийг төдий чинээгээр өдөөн дэмжинэ
. / Хөгжилтэй байх, амьдралын баяр
баясгалан – түлхүүр үгс/
|
Хариуцсан багш нар,
|
|
Уран
жиргээ
|
Аав
ээж би- бага дунд бүлэг
|
Баримал-
бэлтгэл бүлэг
|
Олуулаа хөгжимдье
|
АХА-бэлтгэл
бүлэг
|
Буухиа-
Ахлах бүлэг
|
Хаврын
баяр
|
Эко
аялал- ахлах, бэлтгэл
|
||||||||||||||||||||||
БСУГ, 19,23,5,9-р цэцэрлэгээс зохиогдох аймгийн тэмцээн, уралдаан
|
Аймаг т оролцох
|
|
|
|
Уран
жиргээ
|
Ардын дуу
|
Ерөөлч
магтаалч
|
Уран
эгшиг
|
Цодгор
хүү
|
|
||||||||||||||||||||||
Уламжлалт, өдөрлөг, өглөөлөг
|
Бүлгийн багш нар
|
|
|
Дээлээрэ
гоёцгооё өглөөлөг
|
Шинэ
жил өглөөлөг
|
Цагаан сар
өглөөлөг
|
|
Аав
ээжийн баяр өглөөлөг
|
Өглөөний
гимнастик
|
Тайлант
|
||||||||||||||||||||||
Үзэл баримтлалд түшиглэсэн “Зан заншлын өргөө”, “Ясаар урлахуй”,
“Урлацгаая” үзүүлэх ажил , сургалтын орчин , сайн арга зүй , туршлага үзүүлэх
ажил
|
БСУГазар
|
17-р
цэцэрлэг
|
5,7-р
цэцэрлэг
|
24-р
цэцэрлэг
|
4-р
цэцэрлэг
|
|
6,8-р
цэцэрлэг
|
|
22-р
цэцэрлэг
|
|
||||||||||||||||||||||
Эцэг эхийн оролцоо - Цэцэрлэгийн үйл ажиллагаанд нээлттэй , түүнийг дэмжигч, сайн
дурын туслагч, зөвлөгч, суралцагч, үйлчлүүлэгч, үйлчлэгч байх , сургалтанд хамрагдах , санал асуулга өгөх /санал хүсэлтийн
дэвтрээр болон цахим нээлттэй
хуудас ашиглан, утсаар/, МХТ
ашиглах, блог, мейл хаяг, facebook,
интернетээр, гар утсаар цэцэрлэгийн үйл ажиллагаатай танилцах,
санаа бодлоо илэрхийлэх, зөвлөн
туслах, хамтарч ажиллах
|
Хариуцсан
багш нар
|
Эцэг эхийн цуглаан
|
Цэцэрлэгийн нэг
өдөр
|
Сургалт – бага
бүлэг
|
Спорытын тэмцээн
|
Сургалт – дунд
бүлэг
|
Сургалт – ахлах бүлэг
|
Сургалт -Бэлтгэл
|
Тайлан хамгаалалт
|
|||||||||||||||||||||||
Хамт олны оролцоо - Хамтын шийдвэр гаргаж
байх ба багш ажилчдын шуурхай зөвлөгөөн, багш ажилчдыг хөгжүүлэх сургалтыг
сард 2 удаа ажлын байран дээр хийнэ.
Бүх багш ажилчид жилийн 12 сард
хуваагдан тухайн сарын ажлыг бүх талаас нь багаар зохион байгуулж ажиллана.
Мөн цэцэрлэгийн ҮЭ, эмэгтэйчүүдийн болон залуучуудын зөвлөл тухай бүрд
нь өөрт холбогдох ажлуудыг санаачлан зохион байгуулж явуулна.
|
Бүх багш ажилчид,
ҮЭ, зөвлөлүүд
|
Зөвлөл тус бүр хариуцан зохион байгуулна.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Миний
бирж
|
Зугаалга
|
Мэргэжлээ
сольсон нь
|
Цэцэрлэгийн
30 жил
|
Спорт тэмцээн
|
Цасны
баяр
|
Алаг
баг - Хөвсгөл , кароке
|
Явган
аялал
|
Тойрон
аялал - орон нутагт
|
||||||||||||||||||||||||
Байгууллагын соёлыг дээшлүүлэх ажлын хүрээнд хувь хүн бүр өөрөөсөө
эхлэх, суралцах, хамтран ажиллах , сургалт сурталчилгаа явуулах, хамрагдах
|
Нийт багш ажиллагсад
|
Хөдөл мөр хамгаа лал
|
Хувцас лалт
|
|
Бичиг хэрэг соёл
|
|
Сэтгэл ханамж судалгаа
|
|||||||||||||||||||||||||
Цэцэрлэгийн мэдээллийн нэгдсэн системтэй
болох, арга зүйн удирдлагаар хангах, цэцэрлэгийн веб сайтыг ажиллуулах,
мэдээлэл бэлтгэх
|
|
Бүлэг бүр хаалттай бүлэгтэй болох
|
1,2 бүлэг
|
Хяналт-а/зүйч
|
|
3,4 бүлэг
|
5,6 бүлэг
|
Эмч,
нярав, нябо
|
Хяналт-а/зүйч
|
|||||||||||||||||||||||
Зорилт 2-
Сургалтын хөтөлбөр- хүүхэд бүрийн
хөгжил:
2.1. Сургалтын Цөм хөтөлбөрийн
хэрэгжилтийг хангаж, хүүхэд бүрийг хөгжүүлэх тэргүүний арга зүй,
технологийг түгээн дэлгэрүүлнэ.
2.2. Хүүхэд нэг бүрийг эх хэлээрээ
зөв ярьж сурахад чиглэсэн ажил зохион
байгуулах, үр дүнг тооцон дүгнэнэ.
2.3. Хүүхдийн бүрийн авьяас,
чадварыг нээн хөгжүүлэх, дугуйлангийн үйл
ажиллагааг мэргэжлийн байгуулагатай
хамтран явуулж үнэлнэ.
2.4. Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг боловсролын үйлчилгээнд тэгш хамруулна.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
СӨБ-ын Цөм
хөтөлбөр хэрэгжүүлэх / Сэдвийн
сонголтыг хүүхэд үйлийн эзэн байх, хүүхдэд болон багшид сонирхолтой, турших,
аялах, урлан бүтээх боломжтой байдлаар сонгоно – Үлгэрчилсэн сэдвүүд/
|
Бүх багш ажилтан
нар
|
Эко аялал- Бодит
орчин
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Жимс
|
Хүнсний ногоо
|
Тоглоом
|
Баяр
|
Цагаан
сар
|
Ном
|
Баяр
|
Өнгө
|
Туршилт
|
||||||||||||||||||||||||
Багш бүр өөрийнхөө гарааны нөхцөлөө
тодорхойлж өөрийгөө үнэлж дүгнэх, явцын үнэлгээг тогтмолжуулж ажиллах
|
Багш, арга зүйч
|
Холбогдох эрх зүйн
акт, дүрэм журмуудыг бие даан уншиж судлах, судалгаа хийх , үр дүнг тооцож
ажиллах
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Багш бүр хүүхэд нэг бүрийг хөгжүүлэх
сургалтын арга зүйн тэргүүн туршлагын сантай болж, боловсролын технологийн
санд бүртгүүлэх
|
Арга зүйч, багш нар
|
Чиглэл
өгөх
|
Арга
зүй , тэргүүн туршлагаа бататгах, хамгаалах, нэвтрүүлэх
|
Туршлага
солилцох
|
||||||||||||||||||||||||||||
Багш бүх хүүхэд нэг бүрийн хөгжлийн
ахицыг үнэлэх арга зүйгээ
сайжруулах, олон хувилбараар хийх
|
Багш бүр, арга зүйч
|
Чөлөөт
ажиглалт болон Хувийн хавтас хөтлөх , нарийвчилсан
бүтэцтэй ажиглалт
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Хүүхэд нэг бүрийг
эх хэлээрээ зөв ярьж сурахад чиглэсэн
ажил зохион байгуулах, үр дүнг тооцон дүгнэх, БСУГ-аас
“Сайхан бичигтэн” “Уран бичлэг”, “Яруу уншлага”, “Бичиг өв соёлоо тээгч,
түгээгч байгууллага , хамт олон” шалгаруулахад оролцох, дотоод гадаад хаяг
крилл, үндэсний бичгээр бичих
|
Багш нар
|
Өглөөний тойрогт
хэлний дасгалыг тогтмолжуулах
|
Хэл заслаар
туршлага солилцох
|
Багш бүр хэл заслын
гарын авлага боловсруулах, нэгтгэх
|
||||||||||||||||||||||||||||
Багш , туслах багш нарын дунд явуулах тэмцээн уралдаан , ЗАНА-ын ажил хуваарийн
дагуу, удирдлагын зүгээс сард 1 удаа сургалт
|
Цэцэрлэг, БСГ
|
|
СХУ-
багаар
|
|
|
Эссе
- хэл засал
|
|
|
Ур
чадвар багш
|
Тайлан
|
||||||||||||||||||||||
Хүүхдийн бүрийн
авьяас, чадварыг нээн хөгжүүлэх, дугуйлангийн үйл ажиллагааг мэргэжлийн байгуулагатай хамтран явуулж үнэлэх
|
Мэргэжлийн
багш нартай хамтрах
|
Ш.Сарантуяа- Бүжиг, хөгжим, Ж.Сарантуяа
–Даам, Д.Энхтүвшин –Дуу, Ө.Болормаа-Цаасан урлал, Н.Гэрэлмаа-шүлэг
|
Тайлан
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Хөгжлийн бэрхшээлтэй болон зорилтот бүлгийн
хүүхдийг СӨБ-д тэгш хамруулах ажлыг үе шаттай зохион байгуулах , хүрэнбулаг
баг болон бусад ААНБ-тай хамтран ажиллах
|
|
|
Судалгаа авах
|
Зөвлөн туслах
|
Тайлан
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Зорилт
3- Эрүүл, аюулгүй, ээлтэй орчин, тэгш хүртээмжтэй үйлчилгээ:
3.1. Сургалтын орчны стандартыг мөрдөж, сургалтын
хэрэглэгдэхүүн, тоглоом наадгай, тоног төхөөрөмжийн хүрэлцээ, хангамж
ашиглалтыг сайжруулна.
3.2.
Цэцэрлэгийн
орчинд хүүхдийг болзошгүй эрсдэлээс хамгаалах, ус, ариун цэвэр, эрүүл
ахуйд тавигдах норм шаардлагыг мөрдөж ажиллана.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сургалтын орчны стандартыг мөрдөх,
сайжруулах, хангамж ашиглалтыг нэмэгдүүлэх
|
Бүх багш ажилтан
|
Унтлагын өрөөг
гүйдэг хаалга, бүлэг бүр модон сандал
|
Тоног төхөөрмж,
эд хогшилд тооллого, засвар үйлчилгээ
|
Биеийн тамирын талбай байгуулах
|
||||||||||||||||||||||||||||
Хүүхдийн хоол хүнсэнд хяналт тавих комисс төлөвлөгөө гарган ажиллаж,
тайланг тухай бүрд мэдээлж байх, эцэг эхэд
мэдээлэх арга барилаа сайжруулан, хүн
бүрт хүрэх арга замыг сайжруулах
|
Комисс, эмч
|
|
Бүлэгт
|
Бидний зоог
|
Бүлэгт
|
Бүлэгт
|
Бүлэгт
|
Бидний зоог
|
Бүлэгт
|
Бүлэгт
|
||||||||||||||||||||||
Хоолны цэс, нэр төрлийг баяжуулах, чанартай хоол хүнсээр хангах ,
сурталчилан ажиллах , илчлэгийг тооцох, хоолны технологи картуудыг баяжуулах,
өнгөрсөн жилийн амжилтаа бататган ажиллах
|
Эмч, нярав, тогооч нар
|
Миний
бирж
|
Технологи
карт
|
Ур
чадвар
|
Ажилчдад
сургалт
|
|
Дэлхийн
хоолны өдөр
|
Шинэ
хоолоор фото сурталчилгаа
|
||||||||||||||||||||||||
Хүнс нийлүүлдэг гэрээт байгууллагуудад хяналт тавих, шинжилгээг
хугацаанд нь авах, хамтран ажиллах, бараа материалын тээвэрлэлт, чанарт
онцгой анхаарч ажиллах
|
Эрхлэгч, эмч, нярав
|
Гэрээ бай-х
|
|
|
Хяналт
|
Хамтрах
|
Үзүүлэх ажил
|
|
|
Гэрээ дүгнэх
|
||||||||||||||||||||||
Хүүхдийн эрүүл мэндийн дадал хэвшил болон
хоол хүнсний хангамжийн аюулгүй байдлыг хангах
чадавхжуулах ажил ба сургалтууд ,
хяналт
|
БСУГ, Эмч, багш ,
тогооч нар
|
Ус , улавч
|
Гар угаах өдөр
-10/15
|
Хамрын булан
|
00 өдөр 11/19
|
Осол гэмтэл
|
Зөв хооллолт
|
Ханиад томуу
|
Усны өдөр 03/22
|
дархлаажуулалт
|
||||||||||||||||||||||
“Бид хоолойгоо зайлж, гараа угааж хэвшлээ”
аяныг өрнүүлэн, аргачлалыг хүүхэд бүрт заах,
хэвшүүлэх, эрүүлжүүлэх
|
БСУГ, Эмч, багш,
туслах багш нар
|
, Хоолой зайлах Гар
угаах аргачлал заах
|
Бэлтгэл А
|
Бэлтгэл Б
|
Ахлах А
|
Ахлах Б
|
Дунд
|
Бага
|
Үзүүлэх ажил
|
|||||||||||||||||||||||
Ахлах, бэлтгэл бүлгийн хүүхдүүдэд анхан
шатны тусламжийн талаар сургалт
|
Эмч
|
Төлөвлөгөө гарган
батлуулах
|
Гар угаалт
|
Хамраас цус гарах
|
Гараа эсгэх
|
Халуурсан үед
|
Хоолой
өвдсөн
|
Түлэгдэлт
|
Хахсан , бэртэлт
|
|||||||||||||||||||||||
“Эрүүл шүд сайхан инээмсэглэл” аян зохион
байгуулах
|
БСУГ, Эмч
|
Төлөвлөгөө гарган
батлуулах
|
Баян-Өндөр
сургуультай хамтрах
|
Бүх бүлэгт эрүүлжүүлэх урьдчилан сэргийлэх
үзлэг, эмчилгээ, сургалт
|
Тайлан
|
|||||||||||||||||||||||||||
ЭМГ-тай хамтран явуулах - Эрүүл мэндийн
өдөрлөгүүд – хүүхэд ба эцэг эхчүүдэд сургалт, сурталчилгаа, үзүүлэх ажил
|
Эмч, туслах багш
нар
|
Иод дутагдал
|
Гарын а/цэвэр
|
Амьсгалын замын
өвчин
|
Өсвөр үеийн эрүүл
ахуй
|
Осол гэмтэл
|
Зөв хооллолт
|
Сүрьеэ
|
Эмийн хэрэглээ
|
Дархлаа жуулалт
|
||||||||||||||||||||||
Эрүүлжүүлэх, чийрэгжүүлэх ажил
|
Эмч, Л.Майцэцэг,
Б.Дэлгэрцэцэг
|
Санаци ам зайлалт
|
Бартаат зам
|
Цэгт массаж
|
Багш ажилчдад гар бөмбөг, теннис дугуйлан ,
тэмцээн зохиох, эрүүл мэндийн сургалт
|
|||||||||||||||||||||||||||
Хоол хүнс, эрүүл мэндийн шинжилгээг тогтмол
өгч, хариуг эцэг эх, багш ажилчид, олон нийтэд мэдээлж байх
|
Эмч
|
Ус, хоолны дээж, хоолны илчлэг, хүнс, шавьж
устгал - 8,4-р сард
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Бусад ажил
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
ХАБЭА-н Зөвлөлийн ажил
|
ХАБЭА зөвлөл
|
Шинэ ажилчид
шалгалт
|
Галын үзлэг
|
Тоног төхөөрөмж
үзлэг
|
Үзлэг
|
ХХ-ын сургалт
|
Шалгалт
|
Гамшигийн үед
ажиллах
|
Үзлэг
|
Тайлан
|
||||||||||||||||||||||
Ёс зүйн зөвлөлийн ажил
|
Ёс зүйн ёс зүйн
зөвлөл
|
Журамд өөрчлөлт
|
Сургалт
|
Сургалт
|
Сургалт
|
Хууль эрх
зүйн шалгалт
|
АХА
|
Санал асуулга
|
Сургалт
|
Тайлан
|
||||||||||||||||||||||
Цэцэрлэгийн ҮЭХорооны ажил
|
ҮЭХ
|
ҮЭ 40 жил
|
|
|
Цэц-ийн 30 жил
|
|
|
,Цас мөсний баяр
|
|
Тойрон аялал
|
||||||||||||||||||||||
Эмэгтэйчүүдийн зөвлөлийн ажил
|
Эмэгтэйчүүдийн
зөвлөл
|
Багш нарын баяр
|
|
Гоо сайханы
сургалт
|
|
Спорт тэмцээн
|
|
Караоке тэмцээн
|
Сургалт
|
Тайлан
|
||||||||||||||||||||||
Залуучуудын зөвлөл
|
|
Миний
бирж
|
Зугаалга
|
Мэргэжлээ
сольсон
нь
|
|
|
|
|
Явган
аялал
|
|
||||||||||||||||||||||
Дотоод хяналт шалгалтын комиссын ажил
|
ДХШКомисс
|
Хүүхдийн эрүүл мэнд, аюулгүй орчинд тавих
хяналт
|
Сургалт, өдөр тутмын үйл ажиллагаанд тавих
хяналт
|
Байгууллагын эд хөрөнгө, санхүүд тавих
хяналт
|
||||||||||||||||||||||||||||
Архив, бичиг хэрэг
|
ББНШКомисс
|
Архивын өрөө
|
|
|
Бичиг баримт үдэх
|
Архивлах
|
|
|
|
Архивллах
|
||||||||||||||||||||||
Засвар үйлчилгээ
|
Бүх ажилтан
|
Хашаа будах
|
Гадаа тоглоом
засах
|
Ариутгал
|
Шат будах
|
|
Бордер будах
|
Ариутгал
|
Угаалга , фасад
засвар
|
Урсгал засвар
|
||||||||||||||||||||||
Бусад
ажил
|
Эрхлэгч
|
Тухай
бүрд нь цаг үеийн ажлын төлөвлөгөөнд тусгана.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Тэмдэглэгээ:
1. Цэцэрлэгийн дотоод ажил / чухалчилсан/ -
2.
БСУГ,
бусад байгууллагатай хамтарсан ажил -
ТӨЛӨВЛӨСӨН:ЭРХЛЭГЧ Т.ЭНХМАА
2016.09.26.
0 comments:
Post a Comment